1 mars 2012

1 MARS 2012

Första mars i dag & det har verkligen varit vår här i Oslo. Strålande sol, klarblå himmel & hur skönt som helst ute. Åkte hem direkt efter jobbet, dumpade väskan & uggs och drog på mig sneakers & solbrillor och tog en walk in till stan. Kikade lite i affärerna och hittade så sjukt mycket fina saker, not good.. Sen var det tänkt att jag skulle vara duktig och promenera hem med, men jag köpte choklad och satte mig på trikken i stället haha. Någon träning blir det inte idag heller, jag känner inte för det och då skiter jag hellre i det än att tvinga mig. Man ska tänka på psyket med, inte bara kroppen haha.
Så idag ska jag bara lata mig & äta gott : )

Om exakt 3 månader lämnar vi Oslo & flyttar hem till Sverige igen, jag längtar så sjukt mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar