15 mars 2012

need to find my motivation again

Jag tog en powerwalk på en timma efter jobbet idag. Solen sken så jag bara drog på mig en extra tröja och gick, jag visste inte ens vart fan jag var ett tag men det var skönt haha, jag hittade ju hem iallafall. Man lär sig njuta av speciella tillfällen när man bor i en storstad. Jag som kommer från en liten håla är inte van vid att ens lägga på minnet hur skönt det är med lugn & natur. Nu uppskattar jag det något enormt, när man kommer till ett lugnt område utan trafik där allt man hör är typ fåglar haha, då fylls man av harmoni!

Hade egentligen bokat in gymmet ikväll, har inte vart där på en vecka. Men fan vi ballar ur idag med.. Jag hatar när jag gör så, för jag är egentligen en sjukt motiverad person som kör jäkligt hårt när jag väl är igång. Men sen hamnar jag i en lathets svacka ibland när jag bara vill äta (helst choklad, helst varje dag). Men från och med nästa vecka blir det på med hårdhanskarna igen!


man får ju inte dom här benen av lathet direkt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar