25 april 2012

memories take us back, dreams take us forward


Det känns som att jag är extremt dålig på att skriva här och bara langar massa bilder & texter haha, men jag älskar ju sånt där! Annars så händer det inte så mycket, bara jobb jobb & mera jobb. Det var dock hemskt att gå till jobbet i måndags med svullna & blåa läppar haha. Det såg helt okej ut på söndagkväll, men så vaknade jag upp på måndagen med värsta blåmärkena. Ett stort på typ halva överläppen & flera små lite överallt, det såg ut som jag blivit misshandlad, såg förjävligt ut rent ut sagt. Fått gömma mig på jobbet haha. Men nu börjar det se bättre ut.. Renoveringen är i full gång här hemma, det suger något brutalt att bo i vardagsrummet. Men i morgon kan vi förhoppningsvis bära in alla våra saker i ett nytt fräsht rum. Fast då ska vi inte ens bo här, flyttar hem till Linas place i morgon i ett par dagar. Hon ska ut & resa igen och vi stället självklart upp som katt & lägenhetsvakter!  


det ser ju tusen gången värre ut i verkligheten..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar