27 april 2012

every day may not be good, but there's something good in every day


Har inte fått gjort mycket vettigt den här fredagen. Åkte hem direkt efter jobbet och däckade, sen vidare till nästa lägenhet så har vi bara myst här med serier & tryckt i oss chokladbollar. Och nu kastar jag snart in handduken och säger godnatt, såhär tidigt en fredagkväll.. Men jag har gått och blivit sjuk så då är det acceptabelt. Har dragit på mig världens förkylning. Snoret rinner, halsen är åt helvete och jag har känt mig allmänt slapp & yr hela dagen, växlat mellan att svettas & frysa. Det är inte ofta jag blir sjuk och verkligen inte ofta jag faktiskt låter kroppen vila när jag inte är i form. Jag är en sån person som struntar i om jag är sjuk, jag går på jobb & träning och allt ändå. Men nu känner jag verkligen att min kropp behöver återhämtning, så har vilat från gymmet hela veckan & fortsätter med det tills jag är frisk igen. Också får det bli ordentligt med sömn i natt så hoppas vi att man kan vakna upp till solsken i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar