9 juni 2012

bra start på dagen

Good morning people! Idag startar mitt nya liv haha. Nej men igår fick jag ett riktigt wake up call. Sov till kl 2 och sen var jag hemma hela dagen och det enda jag gjorde var att äta. När jag inte åt frukost, lunch, middag så gick jag och stoppade i mig annat. Mängder med kalorier in, inga kalorier ut. Sen såg jag kort från förra sommaren och fan vad jag var i bättre form då. Det ska det bli ändring på nu. Så idag var jag uppe kl 9 och startade dagen med en timmas powerwalk. Sen satt jag ute och åt bra frukost & läste nya Solo. Och så mycket piggare & fräschare man känner sig när man får en bra start på dagen. & så värt det är att gå upp i tid på morgonen så man hinner få ut så mycket mer av dagarna!

Nu ska jag fixa till mig sen blir det stan med tjejerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar