3 juni 2012

every end is a new beginning


Om 30 minuter kommer taxin och hämtar upp oss & alla våra väskor. Sen går bussen hem till Sverige 17.50 också väntar mamma & pappa på oss i Uddevalla. Det är med sjukt blandade känslor jag lämnar Oslo. När jag kom hit i Oktober hatade jag det, och jag hatade det hela vinterhalvåret. Jag räknade dagarna och längtade hem så det gjorde ont. Men sen kom våren med sol, roliga händelser & massa härliga fester med vännerna här. Och man började gilla staden mer och mer för varje dag. Nu känns det sorgligt att åka hem, för jag har haft sjukt kul här i Oslo dom här månaderna. Jag tar med mig massa fina minnen hem och vi kommer utan tvekan hälsa på här i sommar.

Nu är det sommarlov som gäller, massa kul med Beas student den närmaste tiden och den 21 juni drar vi til USA. Resten av sommaren är oplanerad än så länge, men jag vet att den kommer bli bra. Sen är hösten ett enda stort frågetecken. Kan inte avgöra om det känns skönt eller läskigt att inte ha några planer. Men det är bara ta det som det kommer.

Hej då Oslo.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar