12 juli 2012

Miami, I fucking love you


Sorry guys, bad update igen. Kom hem från USA i måndags och har haft noll energi sen dess. Precis som förra året är jag en big mess efter Miami. Jetlagen gör att jag är vaken hela nätterna & sover bort hela dagarna. Men det är inte bara det, psykisk deprission typ. Hela min kropp, mitt hjärta & min själ vill tillbaka dit. Har bara vart där två gånger i livet men jag kan lätt säga att det är den bästa plats som existerar på jorden. Där finns allt. Jag älskar Miami. Och vi har haft så sjukt roligt, det går inte ens beskriva. Har träffat så många härliga vänner & fått uppleva så mycket roliga saker. Det har vart massa chill vid poolen, strandhäng, god mat, poolfester, exklusiva middagar, båtturer, massa fest, massa klubbar, massa alokohol, massa dans, massa skratt. & allt avslutades med fest hemma hos Craig David som bodde i den sexigaste, snyggaste lägenheten jag nånsin sett. Vi var som på moln där inne. Allt har varit perfekt! Kanske slänger in ett par kort så fort jag har energi till det!

Ska snart försöka tvinga mig själv att sova, kl 7.20 i morgon rullar bussen mot Oslo..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar