18 september 2012

big city life

 
Har hittat en liten spot i lägenheten där vi kan sno internet haha. Hade jag vetat det hade jag ju fotat lite i dagarna så jag kunde slänga upp ett par bilder här. Aja det kommer. Har iallafall haft ett par softa dagar här i storstan hittills.
 
När jag var framme i lördags satte vi oss och åt sushi & catchade upp om allt som hänt. På kvällen blev det utgång. Började på Berns, jävligt stort & snyggt ställe. Musiken var inte den bästa men klubben i sig vägde upp till det. Sen drog vi vidare till Solidaritet en sväng. I söndags tog vi en långwalk genom stan, var borta på Långholmen och kollade. Sen blev det en fika på Fåtöljen, nya favoritcafét precis här nere på gatan. Deras kladdkaka dödar! På kvällen var jag & B ute en sväng och tog en öl på Opals uteservering. I måndags gick vi runt på stan hela dagen och kollade affärer & sen blev det fika och jobbsök på Wayne´s precis över gatan. På kvällen tog vi en sväng in till stan, satte oss på Friday´s och drack en öl. Sen vidare mot 54:an här på Söder. Idag har vi glidit på stan & sen hängt på Wayne´s en stund. Ikväll blir det hemmakväll. I morgon ska jag förmodligen iväg på en rekryteringsträff på förmiddagen.
 
Ska börja fota lite nu & försöka få till roligare uppdateringar!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar