20 september 2012

good things come to those who work their asses off and never give up

 
Oh my det känns i både kropp & huvud att man inte ansträngt sig för mycket på x antal veckor haha. Och det känns rejält i fötterna att jag inte suttit ner en sekund idag. Har vart och jobbat på Ica Supermarket här på Söder. Plockat upp varor hela dagen, kört ut på vagnar & langat upp på hyllorna. Lite klurigt att hitta vart allt ska stå men annars var det ju ett ganska enkelt jobb. Inte det roligaste jag gjort i mitt liv men helt klart okej, och tiden gick fort. Missade till och med när jag skulle sluta, upptäckte det 20 min för sent haha. Tjejerna har lämnat mig ensam & åkt till Uppsala så jag ska bara lata mig hemma och ha myskväll idag. Ska köpa nya Solo & lite godis, det behövs idag!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar