3 oktober 2012

don't tell me that the sky is the limit when there are footprints on the moon

 
Idag har jag jobbat. Sa ju att ena intervjun i måndags kändes bra haha. Nej men än så länge kör jag bara som vikarie. Och än så länge vet jag bara om jobb i morgon också. Men några dagar är bättre än inga dagar. Så har kört 8-16.30 idag & kör samma i morgon.
 
Gårdagen var iallafall soft. Först var vi tjejer och lunchade på Thaihouse wok, bästa thairestaurangen. Deras röda currry är sjuk! Sen sprang vi runt och letade mobiler i ett par timmar, måste köpa mig en ny snarast & tror jag har hittat en bra! På kvällen mötte vi upp Hanna för ett par öl på Opal. Senare kom Olle och joinade oss med. Så vi satt och drack och tjatade om allt möjligt. Stort plus att det är våran hyresvärd som äger det stället, så dom langade ju in både gratis öl & vin. Tråkigt för mig bara som skulle jobba idag och fick gå hem runt tio och krypa ner i sängen lite smålullig haha.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar