21 oktober 2012

sunday

   
Har varit och ätit den underbara frukostbuffén och nu ligger jag nyduschad i sängen och bara njuter av sista halvtimman innan vi ska checka ut. Kan inte beskriva med ord hur skönt det har varit att bo på hotell över helgen. Har aldrig uppskattat en skön säng, en riktig dusch och framförallt lugn & avkoppling så mycket tidigare. Det här behövdes.
 
Igår var vi på Stand up comedy på Underbara bar här på Söder. Och shit vad kul det var, jag skrattade så jag grät nästan haha. Ska lätt gå dit igen. Tror päronen också hade en bra kväll så det var lyckat! Idag vet jag inte riktigt hur planerna ser ut, åker väl fram till stan en sväng och bara går och kikar innan dom tar tåget hem igen vid sex ikväll. Då ska vi förmodligen åka och kolla på en lägenhet, berättar mer om det när jag själv vet mer.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar