14 november 2012

after all, you're the only one who knows what my heart sounds like from the inside..

 
Sorry for bad update, har inte haft något annat än jobb för mig dom här dagarna. Och just idag är jag lite ledsen. Syrran åker hem till Lidköping i morgon och jag har sett fram emot att åka med. Men så fick jag inte ledigt från jobbet på fredag och känner att det inte är någon idé att lägga flera hundra på att hinna vara hemma typ en dag. Så jag blir kvar här, känns surt för jag har verkligen längtat hem. Förmodligen åker jag nästa helg i stället, men ändå.. lite down för det bara. Ikväll blir det fotboll här hemma, överväger om man ska köpa något gott eller inte.. Försöker låta bli sånt där & har faktiskt lyckats riktigt bra, så ska försöka stå emot idag med.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar