10 november 2012

don't let a bad day make you feel like you have a bad life

 
Idag är jag trött. Både i kropp & huvud. Stockholm tar på krafterna. Ska nog börja ta det lite lugnt med festandet nu. Här handlar typ allt om fest hela tiden känns det som. Har druckit alldeles för mycket alkohol det senaste och jag börjar känna att det varken är bra för min kropp eller mitt psyke längre. Dessutom börjar det kännas ganska enformigt, har nog tröttnat lite. Men då är pproblemet, vad gör man på helger om man inte festar? Aja ska sova någon timma nu sen har jag lovat B att komma till en mässa hon jobbar på i helgen. Vill egentligen bara ligga hemma osminkad i min säng hela dagen men jag har lovat. Så får åka dit och ta ett par drinkar & mingla lite. Men sen blir det myskväll kan jag lova!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar