4 november 2012

sunday


Haha herre gud vilken kväll igår. Festade lite med ett par vänner. Vi var dom enda utklädda, alla körde all in & nån galen brud snodde min peruk och vägrade ge tillbaka den haha. Men det blev inte så sent för mig. Brudarna drog vidare sen men jag rörde mig hemåt. Jag fortsätter vara lite tant men det är allt skönast att komma hem i tid och sova i sin egna säng än på nåns soffa nånstans haha. Nu får vi snart besök av Henriks föräldrar och senare ikväll blir det nog Café Opera. Trey Songz kommer dit ikväll och ska köra show & festa där så då måste man ju bara dit. Men det får bli nyktert, jobbar ju tidigt i morgon. Och by the way, vet att jag suger något brutalt på att ta kort. Ska verkligen försöka bli bättre på det!
 
 
haha herre gud, vi tre igår
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar