18 december 2012

18 december

 
Guud så skönt det var att få landa i soffan idag. Vissa dagar är det bara så underbart. Det har varit fullt upp på jobbet idag, har haft huvudvärk hela dagen. Sen var t-banan hem helt överfull, fick stå inklämd mot dörren i 20 minuter, kunde ju knappt andas ens. Hatar! Resten av den här veckan känns också ganska så uppbokad. Nu ikväll ska jag sätta mig och läsa igenom massa information om Glendale community college. I morgon är det middag med jobbet som gäller 17.30, trerätters på nån allt för dyr restaurang. På torsdag har jag tid bokat för en behandling 19.30. På fredag måste jag hinna tvätta, packa, ta en runda på stan & sen kanske träffa en vän. Och på lördag åker jag hem tidigt på morgonen. (om inte jorden går under på fredag..)
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar