10 januari 2013

If you want something you've never had, then you got to do something you've never done


En dag kvar att stå ut innan man får ta helg. Känner mig trött & hängig idag, sitter här och tvingar i mig en kopp kamomillte som smakar rumphål. Mina sömnproblem har kommit ifatt mig igen. Det spelar ingen roll hur trött jag än är, jag somnar inte. Jag har för många tankar i huvudet och ligger bara och vänder mig i sängen i två timmar innan jag äntligen somnar. Så nu har jag fått för mig att prova på kamomillte för att bli lugn haha. Ska krypa ner nu snart och läsa lite i min bok. "Det känns konstigt att vakna i sin egen säng". Om en knäpp brud som festar & ligger runt i Stockholm. Väldigt speciell bok, konstig men ganska underhållande. Godnatt!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar