13 februari 2013

holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die

 
Hej friends. Jag skulle ju ha hämtat ut mitt gymkort igår, men guess what, jag stannade hemma i soffan och åt godis i stället. Och idag tänker jag göra exakt samma sak. Jag har känt mig lite låg den här veckan. Det har varit mycket på jobbet och jag har haft alldeles för många bekymmer i huvudet vilket har resulterat i trötthet, både fysisk & psykisk. Har haft ont i huvudet varje dag efter jobbet och behövt trycka i mig något sött för att orka med. Jobbigt.. I morgon har jag & syrran planerat in en alla hjärtans dag dejt med middag & bio. Hoppas det blir av, jag behöver ett avbrott från vardagen. Sen ska jag ta tag i träningen så fort som möjligt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar