17 februari 2013

I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday

 
Godmorgon. Jag har varit uppe ett tag, hunnit med ett besök på gymmet & ätit frukost. Jag har aldrig tyckt att det är så skönt att träna som jag tycker nu. Okej att motivationen alltid är högst i början, men jag känner att det här kommer bli bra! Den här gången ska jag träna smartare också. Jag är inte längre ute efter att bli så smal som möjligt. Jag vet av erfarenhet att jag aldrig gått ner i vikt de perioder jag gymmat ändå, plus att jag äter som en häst när jag tränar haha, vilket är bra. Den här gången är jag så grymt sugen på att få muskler & bli riktigt fast i varenda kroppsdel. Dessutom mår jag så mycket bättre när jag tränar. Hälsosamma liv, hello!
 
 
 
Har alltid varit lite småförälskad i Ciaras kropp, kvinnlig men med grymt snygga muskler, hett!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar