18 mars 2013

dear monday, fuck you..

 
Jaha dags för snö igen. Igår var första gången i år som jag hade skinnjacka på mig. Och okej, jag frös lite smått. Men gud som det kändes att "nu är våren här när som helst". Läser på morgonen idag att det ska komma 25 cm snö, och ett par timmar senare är det igång. Fuck my life. Det förstör verkligen hela mitt humör, tappar all motivation när det är såhär. Hade möte efter jobbet sen hade jag planerat in en promenad hem, men den planen sa jag bye bye till. Var grymt nära på att köpa med mig massa godis hem också men lyckades stå emot, lagade ihop en stor middag i stället. Nu blir det slapp hemma i soffan resten av kvällen. I morgon är det dags för gymmet igen, börjar få lite smått träningsabstinens efter två dagars vila haha, jag gillar det. Så imorgon kör vi Cirkel & MRL!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar