16 mars 2013

good feelings

 
Jag har en riktig feel good morgon idag, älskar såna dagar. Vaknade redan klockan nio, hur pigg som helst. Solen skiner ute och jag har redan hunnit vara ute på morgonrundan, ätit god frukost och blivit klar med tvätten. Körde en riktigt bra löprunda idag. Är faktiskt lite imponerad av mig själv att jag tränat upp min kondition så bra redan. För en månad sedan var den i bott, men efter envist slit på gymmet och någon löprunda ute så orkade jag springa nästan 50 minuter idag, tog bara superkorta pauser för att andas lite. Orkade till och med hela vägen upp i min skräckbacke, stolt över mig själv! Träning handlar om så mycket mer än synliga resultat. Det spelar ingen roll om ingen annan ser musklerna eller om vågen visar mindre. Det är bara så skönt att känna sig starkare, friskare & fräschare! Nu ska jag fram på stan en snabbis!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar