8 maj 2013

even the biggest failure beats the hell out of never trying

 
Har lyckats hålla igång ganska bra med träningen hittills i veckan. Har till och med varit uppe kl 6 två morgonar i rad och kört på löpbandet. Det är så skönt att starta dagen med träning, man känner sig så pigg & fräsch hela dagen då! Idag var jag på spinning med efter jobbet, det var jag & en tjej till där haha, starkt gjort att trotsa värmen! Men nu har jag dock sjuka cravings efter mat & sötsaker, trycker i mig knäckebröd för att stilla suget.. I morgon är the big day here, H kommer ut från fängelset och back home. Känns inte så roligt om jag ska vara ärlig, kommer bli väldigt påfrestande att bo här fyra personer. Tjejerna jobbar och jag tänker inte välkomna han ensam haha, så jag drar till gymmet och hänger där hela förmiddagen har jag tänkt!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar