29 augusti 2013

Thursday

 
Hade egentligen tänkt köra ett mag & rygg pass på gymmet efter jobbet, men så fick jag rapporterat att det stod olåst hemma hela dagen så jag fick hoppa det och skynda hem i stället. Jag hatar egentligen när mina planer spricker, speciellt när det gäller träningen haha, men det har faktiskt varit ganska skönt att bara va hemma en kväll. Jag hinner aldrig vara hemma annars nu när jag tränar, åker tidigt till jobbet och är hemma sent från gymmet, då är det bara mat & dusch som gäller innan det är läggdags. Så nu har jag glidigt igenom hela lägenheten med skurmoppen, hängt in kläder, tagit en hårinpackning och ätit middag. Slängde ihop en god kycklinggryta med kvarg & röd curry. Jag älskar kvarg, så enkelt och gott att använda till såser, grytor eller bara äta som det är! Nu ska jag bara chilla i soffan någon timma till.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar