8 september 2013

don't wish for it, work for it

 
Så börjar en till helg lida mot sitt slut, lika jobbig känsla varje gång haha. Har iallafall haft en lugn & faktiskt väldigt skön helg. Jag kan tycka om såna här helger ibland med, när man bara slappar och inte har några direkta planer. Så ny tar vi nya tag den här veckan, ska försöka pusha mig själv lite till mot nya "hälsolivet".  Jag är väldigt nöjd med den här veckans träning, har kört på riktigt bra, även om det såklart kan bli ännu bättre. Jag är dock inte lika nöjd när det kommer till kosten, har slarvat en del och tryckt i mig för mycket t.ex. bröd & frukt på jobbet och lite för många kakor på samma vecka haha. Att unna sig något gott på helger är helt okej, men jag måste försöka hålla mig borta från det på vardagar annars kommer jag aldrig nå mina mål. Så det blir denna veckas utmaning! Och när jag kört på bra hela veckan så väntar det party på fredag, so work hard & play hard!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar