15 september 2013

one year



Kom hem från gymmet nu för en liten stund sen. Jag ska erkänna att jag hade tankar på att avboka mina pass förut, men nu är jag glad att jag gick dit. Man ska oftast försöka tvinga sig dit ändå, jag kommer alltid igång så fort jag kommer dit också är det ju så grymt skönt efteråt! Men sen måste man självklart lyssna på kroppen också. När vi ändå är inne på träning så kan jag ju utvärdera den här veckan som skit haha. Det har varit både lite träning och alldeles för mycket onyttigt. Har ätit något onyttigt i stort sett varje dag, inte okej. Men ibland lyckas man och ibland inte, och jag klarade inte den här veckans utmaning. Så nu försöker jag igen den här veckan, ska köra på med träning iallafall fem dagar & försöka hålla hårt på max två "fuskdagar". Målet är att bara ha en, men jag känner att jag börjar såhär. Den här veckan ska jag verkligen försöka klara det! Jag har varit och köpt ett badkort idag också, ett 10-gångers kort. Så från och med den här veckan tänkte jag slänga in simning en dag i veckan. Jag vill ju hålla igång mycket men vill inte tröttna på gymmet, så då känner jag att simning blir en perfekt variation. Passar ju bra då jag främst vill köra förbränning också. Så nu ser jag fram emot den här veckan! Men nu ska vi njuta färdigt av den här helgen. Ska snart iväg till Mamas & Tapas för god mat och fira ett år i Stockholm!

 
Den här bilden är från en av våra första kvällar här, taggade för utgång haha
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar