14 september 2013

when nothing is sure, everything is possible

 
Brudarna har gått vidare ut och jag ska äntligen krypa ner i sängen. I mina nytvättade sängkläder, älskar det. I morgon tänkte jag starta dagen med en promenad och på eftermiddagen blir det gymmet. Sen på kvällen har vi pratat om att gå ut och äta middag någon stans och fira årsdagen i Stockholm, för i morgon har vi bott här exakt ett år. Och vi har exakt tre månader kvar. Det känns konstigt, det kommer faktiskt kännas tungt att flytta här ifrån. Dels med tanke på vilket mission det faktiskt är att få tag i boende här, och hur mycket vi har kämpat oss igenom innan vi äntligen landade här i den här lägenheten som verkligen känns som hemma. Jag älskar den här lägenheten. Och sen har vi ju haft ett helt jävla fantastiskt år här i denna underbara stad, har haft så kul. Så jag kommer helt klart ha lite separationsångest den 15 december när flyttlasset går, men samtidigt ser jag fram emot våra nya planer & allt kul som väntar framöver!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar