4 oktober 2013

Beirut Café

 
Freeeedag, åh så skönt det känns. Startade dagen med en löprunda idag, men det börjar bli både kyligt & mörkt ute den tiden nu så det är nog tyvärr snart slut på utomhusträningen. Sen var det jobb 9-17, firade självklart kanelbullens dag så jag hann trycka i mig tre bullar haha. Efter jobbet blev det gymmet en sväng. Var dock både otaggad och hade huvudvärk, så det blev inte något vidare bra pass. Men bättre än inget. Sen har jag handlat & hämtat ut paket och nu har jag äntligen landat hemma i soffan. Sitter bänkad framför Idol och äter god mat som jag köpte med mig från Beirut Café. Jag har verkligen haft en thing för libanesisk mat det senaste, det är ju så sjukt gott! Den här helgen kommer bli lugn för min del, sis är hemma i hometown & B jobbar, så jag spenderar helgen all alone. Tänkte att jag kommer dö av uttråkning först, men nu känns det ganska skönt. Jag ska bara träna & slappa till max, sounds like a good plan!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar