29 oktober 2013


Ligger hemma i sängen, sjuk och rastlös till max. Inte ofta jag blir sjuk men idag känns det riktigt illa. Det började redan när jag gick upp med att jag mådde så fruktansvärt illa. Tänkte att det berodde på att jag slukade en hel chipspåse igår och att det skulle gå över. Tisdagar är min morgon-cardio dag, och envis som jag är så tvingade jag mig till gymmet trots illamåendet och kämpade mig igenom 60 minuters träning. Och efteråt, yes ännu mer illamående såklart. Fick till och med gå och spy, brunt vatten bara forsade ut mums. Kämpade mig vidare till jobbet men vad helt död, har haft dom värsta kramperna i magen, det känns som att någon har knytit ihop mina inälvor typ. Plus har mått illa, varit frusen, öm i kroppen och känt mig yr & febrig. Så kl 13 kastade jag in handduken och åkte hem. Jag stannar hemma i morgon med tänkte jag. Jag har alltid varit en sån person som hatar att vara borta från t.ex. skola & jobb. Under mitt år på jobbet har jag varit hemma två dagar liksom. Men jag vet att jag måste bli bättre på att lyssna på min kropp, jag måste inse att även min kropp behöver vila ibland. Så nu ska jag försöka ta mig till affären och köpa en ny tidning att mysa med i sängen. Och i morgon blir det lång sovmorgon. Peace out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar