31 oktober 2013

you only know you've been high when you're feeling low


Jag har känt mig lite nere en period nu, har känt mig deppig och rastlös. Jag kan ha såna perioder när allt bara känns tråkigt, jag blir så trött på vardagen och tappar motivationen till precis allt. Det är lite kul med mig för jag är verkligen antingen eller, allt eller inget. Jag har perioder när jag älskar mina rutiner, då det känns helt toppen att lägga mig tidigt, träna varje dag & fokusera på att äta rätt. Men sen kommer perioderna som är precis tvärtom. När jag inte vill ha vardagsrutiner alls och när träning och mat är det sista jag orkar bry mig om. Vilket i sin tur leder till att jag får ångest för att jag "inte sköter mig" också är man inne i en ond cirkel. Så har det varit den senaste veckan. Har inte varit på gymmet en endaste dag och är extremt rastlös på allting. Vet inte vad jag ska göra med mig själv riktigt.. Men tror jag bara go with the flow denna veckan ut, ska bara träna om jag känner för det och sen väntar ju faktiskt roligheter på lördag. Jag behöver ha lite kul! Och sen vet jag nästan säkert att krafterna kommer vara laddade till på måndag, redo för nya tag på gymmet igen! Nu ska jag nog rädda den här kvällen genom att åka in till stan och möta upp sis för en mysig fika iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar