17 november 2013

always believe that something wonderful is about to happen


Har jag varit tråkigast i världshistorien den här helgen eller, oh ja haha. Har spenderat tre kvällar i rad hemma i soffan. Fast jag kan faktiskt konsten att tycka att såna helger kan vara ganska så sköna ändå, svårt att tro med tanke på min rastlöshet haha. Men ibland behöver man bara ta det lugnt. Men nu är det dags för ny vecka igen, den här veckan ser dock lite roligare ut än mina vanliga strikta rutinvardagar haha. Träningen kommer bli lidande men har lite andra planer den här veckan. På tisdag lutar det mot att vi går ut och äter och ser matchen nånstans, på onsdag ska vi åka skridskor i Kungsträdgården och sen blir det förmodligen bio och på fredag kommer mamma & faster hit på besök så då har vi planer hela helgen. Känns skönt med en vecka där det händer lite kul, det behöver jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar