3 november 2013

work for it


Längsta dagen ever, beror nog på att vi enbart har legat i soffan hela dagen haha. Ätit pizza & chokladbollar och sett på serier & film. All day. Det här är nog en av få gånger i mitt liv som det känns skönt med måndag i morgon, ny vecka & nya krafter. Det här har varit min sämsta vecka på länge, har inte tränat en enda dag och ätit onyttigt och socker varendaste dag. Man kan behöva såna perioder ibland, men nu är jag så jävla taggad igen. Man kan verkligen komma till en punkt när man bara känner sig så äcklad av sig själv, känns som min kropp är helt fylld med skit nu. Som det känns nu vill jag inte ens se något sött på länge, vill bara få ur allt från kroppen. Så den här veckan blir det stenhårt, och jag är sjukt taggad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar