22 december 2013

don´t play games with a girl who can play better


Had a great night with the girls last night. Började hemma hos Carin med vin, spel & kärleksprat haha. Sen drog vi vidare till Pitchers som faktiskt var bättre än jag förväntat mig. Utbudet av uteställen i denna stad är ju inte det bästa.. haha. Men vi hade kul, och det råkade som vanligt bli lite för mycket alkohol. Vet inte vad som har hänt med mig, nya svampen for sure! Så idag mår man som förtjänar, har spenderat hela dagen på kökssoffan och ätit, har bland annat tryckt i mig fyra lussebullar. Tror jag ska förflytta mig till sängen nu i stället, kanske slänga på någon film. Idag är en sån där dag när jag känner mig lite nere, det gör jag nästan alltid dagen efter jag druckit. Det är som att man har ett täcke av ångest över sig, fast jag egentligen inte har något speciellt att ha ångest för. Knepigt det där, mina känslor är verkligen en bergochdalbana nu för tiden. Ena stunden känns det som att allt i mitt liv är jävligt bra just nu, men nästa stund kan jag känna mig helt tom. Är inte alls sugen på att vara ensam ikväll heller, men mina brudar är iväg båda två så jag får stå ut en natt. Får väl krypa ner under täcket, se någon sorglig film och gråta en skvätt. Det skulle vara ganska skönt, ibland känner man att man behöver gråta även om man inte har någon direkt anledning till det. Jag gråter aldrig längre, kan typ inte minnas senast jag grät. Så det behöver komma ut en tår eller två haha!


from last nights fun


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar