1 december 2013

when you feel like quitting, think about why you started


Känner mig helt slut efter den här helgen, men den har varit grymt bra. Nu har vi suttit här och spånat vidare på vår resa, har bokat flyg till Costa Rica som blir next stop efter Dominikanska. Där ska vi hyra bil och köra runt till olika platser för att hinna uppleva så mycket som möjligt. Längtar! Nu är det snart bedtime som gäller, två veckor kvar på jobbet nu shit det känns skumt. Annars har jag inga planer än för den här veckan, bara jobb & träning på schemat än så länge. Men det dyker säkert upp nåt kul! Träna behövs verkligen efter den här helgen, känner mig helt svullen. Allt jag sliter för på vardagarna förstör jag alltid på helgen, mina helger är oftast sjukt onyttiga haha. Men det blir ganska bra balans då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar