10 februari 2014

never give up on the things that make you smile


Hola. Nu är vi back in San José efter ännu ett par antal timmar i en buss. Har varit ute en sväng för shopping & middag. Nu blir det chill på rummet, försöka sova ett par timmar. Kl 04 rör vi oss mot flygplatsen och nästa destination som är Mexiko. Det känns som att tiden går alldeles för fort, vi har redan varit borta i en & en halv månad, redan klara med två länder. Jag har tyckt om både Dominikanska & Costa Rica starkt. Cabarete är fortfarande närmast mitt hjärta, det beror mycket på alla fina personer som vi hade grymt kul med där. Costa Rica är också bra, fin natur och väldigt chill i allmänhet. Manuel Antonio & Jaco känner jag mig färdig med, men jag åker gärna tillbaks till Puerto Viejo. Jag föredrar människorna & stämningen mer på den Karibiska sidan. Hittills har den här resan varit så jävla fett grym rent ut sagt, jag har älskat allt och jag vet att det kommer fortsätta lika bra. So let's do Mexico!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar