28 april 2014


Sorry för dålig uppdatering det senaste, men jag har verkligen inte haft en enda minut över att ägna åt bloggen. Har varit fullt upp med roligare saker. Vi har ju varit i Cabarete två veckor nu och haft så kul med alla härliga människor där. Jag älskar det stället så mycket, hela stämningen. Det är underbart. Jag har ju berättat om påskhelgen som var riktigt kul med massa folk & fest. Då blev det strandfylla och vilda utekvällar. Sen sa jag ju att det blev lite drama, men som tur var så löste det sig så att jag kunde njuta resten av tiden. Så vi har hängt på stranden, i älskade Maraja poolen och haft roliga festkvällar. Och sista dagen var så härlig. Då åkte vi ett stort gäng till en strand där det var fullt med dominikaner som festade och njöt av sin lediga söndag. Så nice stämning! Så vi hängde där hela dagen och badade och åt god mat. Sen blev det ett stopp på "la bomba" där alla festade loss. Avslutade kvällen med att hänga nere på stranden på natten innan några vänner körde oss till flygplatsen i Santiago. Jag kommer sakna Cabarete så enormt, har träffat så härliga människor där och haft sjukt kul. Jag brukar inte vara så personlig i bloggen men jag kan säga att jag har träffat en person där som betyder lite extra. Vi träffades när vi var där i januari och kom varandra ganska nära. Jag lovade honom att komma tillbaks och det var det som fick mig att åka dit igen. Jag kände bara att jag var tvungen att åka tillbaks och träffa honom igen, ge det chansen liksom. Och den här gången har vi verkligen blivit tajta. Jag har umgåtts med honom i stort sett varje dag, sovit tillsammans nästan varje natt. När man är på en sån plats blir allt väldigt intensivt då man vet att det är tidsbegränsat. Man hinner liksom komma varandra nära så fort. Så det har inte varit lätt att lämna honon för andra gången. Och även om jag inte vet när vi kommer ses igen så kommer jag leva på hoppet. Jag går inte med på tanken att jag aldrig kommer se honon igen. När vi promenerade längst stranden i natt, under stjärnhimlen. Och när vi kramades hej då på flygplatsen idag så fick jag bara en sån känsla av att bara vilja följa mitt hjärta. Så vi får se hur det här kommer bli..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar