14 april 2014

high on life


Jag kan inte fatta att vi ska åka här ifrån idag, det känns hemskt. Först när vi kom hit till LA kände jag verkligen ingen connection, men nu är jag kär. Det är här man ska vara, det är här allt kan hända. Hade iallafall en bra sista kväll igår på Greystone. Trey Songz var där så vi fick hänga vid hans bord, yeye love life haha! och by the way så har jag ju inte ens sagt vart vi ska nu. Planen var ju från början att åka hem idag, men vi har aldrig bokat någon hembiljett. Och tur det för hem vill vi inte. Så idag flyger vi tillbaks till Dominikanska Republiken och my love Cabarete. Yes vi diggade det stället och vi träffade så många härliga personer där som vi hade riktigt kul med. Jag träffade någon lite extra speciell och det sista jag sa till den personen var "jag lovar att vi kommer tillbaks". Så för en gångs skull kommer vi verkligen hålla ett löfte. Och höjdpunkten med allt är att vi inte har sagt till någon att vi kommer haha, så vi ska överaska alla dom kommer få sitt livs chock haha såååå kul!

Sis, Jason & Malin last night, gonna miss all the crazy nights out here!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar