4 juni 2014

your heart know things that your mind can't explain


Kom hem från London igårkväll, då blev det lite mysmiddag med familjen innan vi störtade i säng. Var helt slut efter dagarna i London, det har verkligen varit fullt upp både dag & natt med typ ingen sömn. Första gången jag kände att det nästan var lite skönt att komma hem haha. Jag gillade London och vi hade ett par grymma dagar där. Har alltid velat åka dit så skönt att kunna bocka av, men det är dock inget ställe jag känner att jag måste tillbaks till. Been there, done that. Kanske ses igen who knows.

Idag är det syrrans birthday så vi har firat lite smått med familjen. Åt massa jordgubbar med grädde & glass och nu ikväll har vi varit i Skövde och ätit middag. Mys! I morgon är det min tur att bli ett år äldre..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar