29 augusti 2014

happy girls are the prettiest

 
What´s up with my bad update? Och jag som trodde att jag skulle kunna hålla bloggen riktigt rolig nu när vi bor i freakin LA haha. Men den här skolveckan tog all kraft från mig. Jag trodde det skulle bli värsta slappt det här, gå i skolan två dagar i veckan och typ inga läxor tänkte jag. Men oj så fel jag hade, läxor kommer det verkligen vara. Har redan massa tills nästa vecka. Vet knappt hur man någonsin ska hinna festa haha. Idag har vi iallafall varit lediga allihopa, så har hängt vid våran takpool, gymmat & pluggat spanska. Nu hade jag planerat in ett par timmars plugg till, men det blev ändrade planer. Ska ut och ta en drink någonstans i stället vi brudar. Vi får ju inte glömma att ha kul också!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar