5 april 2015

never give up, great things take time


Dags för update yes. Vet inte varför det går så dåligt, det händer typ för mycket så jag inte har tid haha. Last weekend was pretty turnt. Torsdag utgång på Supperclub med sis & Liz. På fredag drog vi på releasefest för en ny app. Och det var inte riktigt som vi tänkt oss haha. Var i värsta frathouse området så det var bara massa vilda studenter & teenagers typ, värsta American Pie style. Öppen bar och alla var galna. Fett kul! På lördagen hade vi hemmafest här, tuurnt! Söndagen spenderade jag i Venice med C & hans polare, chill day. Monday was school. Tisdag hängde vi hos Ella. Food, drinks, hookah & girl talk. Wednesday schoolday. I torsdags chillade jag med Cam, öl & gammal chill musik ute i solen. I fredags blev det utgång med brudarna. Först Dave & Busters och sen Club Ohm. Saturday & Sunday har jag hängt med C. Blev bjuden på påskmiddag där idag yum. I morgon är det dags för skola igen, sista veckan innan spring break. Kör en bildbomb här nu också ska jag försöka kika in oftare!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar